Geberit AquaCleanService
Vi står klar til at hjælpe dig
Geberit har et stærkt ry for at levere pålidelige og langtidsholdbare enheder. Hvis du har spørgsmål eller forslag, eller har brug for hjælp til at håndtere en funktionsfejl, er vi altid klar til at hjælpe, uanset om det er online eller telefonisk.
Så længe din enhed er registreret hos os, behøver du ikke engang fremvise købsbevis i tilfælde af servicekrav.
Kontaktinformation
Vi besvarer gerne dine spørgsmål. Ring blot til vores Geberit AquaClean hotline.
Telefon: (+45) 86 74 10 86
kundeservice.dk@geberit.com
Åbningstider:
Mandag - torsdag: 08:00-16:00
Fredag: 08:00-14:30
Uovertruffen Geberit-serviceAquaClean-fjernsupport
Geberit fjernsupport til AquaClean douchetoiletter er en usædvanlig effektiv kundeservice. Du skal blot ringe til Geberit kundeservice, så hjælper vi dig på afstand med direkte adgang til dit douchetoilet. Det betyder, at du kan regne med hurtige løsninger, når service er påkrævet, så du ikke længere skal vente på en aftale på stedet.
Sådan fungerer fjernsupport:
- Installér Geberit Home appenGeberit Home app
- Tilslut douchetoilettet til appen
- Ring til Geberit kundeservice
- Start fjernsupport i appen og følg instruktionerne
I de bedste hænderHos Geberit
Stadig uafklaret?
Når det kommer til køb, installation eller salg af et douchetoilet, er tillid altid en afgørende faktor. Hos Geberit leverer vi en omfattende og pålidelig service med løsninger, der er skræddersyet til forskellige kundegrupper.
Den support, vi giver, begynder allerede før købet. Som slutbruger skal du blot klikke på den grønne boks for at være sikker på, at Geberit vil støtte dig gennem hele købsprocessen. Vores blå boks tilbyder nyttige tips til professionelle om installation og vedligeholdelse. Vores grå boks giver forhandlere og showrooms tips, tricks og råd vedrørende salgsoplæg og kundesupport.
Uanset din rolle, er du altid i de bedste hænder hos Geberit.