Opret reklamation Geberit AquaClean Servicebestilling for professionelle

Geberit AquaClean Mera douchetoilet

Hvis det drejer sig om tekniske spørgsmål kontakt venligst vores tekniske afdeling på telefon 86 74 10 86.

Her kan du bestille en servicetekniker, hvis du oplever problemer med Geberit AquaClean.

Bemærk: Undgå mellemrum efter f.eks. telefonnummer og postnummer.

Vær opmærksom på, at autoudfyld desværre ikke virker i formularen pt.

Har du efter indsendelsen af formularen ikke modtaget en kvittering, har vi ikke registreret din henvendelse. I det tilfælde bedes du forsøge igen eller kontakte vores tekniske afdeling på telefon 87 43 15 79.

Har du én af følgende modeller? AquaClean 8000, 8000+, 7000, 5000 eller Sela (gammel model)

Har du en reklamation på en af følgende modeller, håndteres det direkte hos vores servicepartner Jysk Service Teknik. Der gælder samme vilkår som ved reklamationer henvendt til Geberit.

  • AquaClean 8000
  • AquaClean 8000+
  • AquaClean 7000
  • AquaClean 5000
  • AquaClean Sela gammel model - købt før April 2019

Tag direkte kontakt til Jysk Service Teknik via linket nedenfor.

Har du en anden model end ovennævnte, så udfyld formularen her på siden.

Servicebestilling for følgende modeller AquaClean 4000, Tuma, Mera og Sela (ny model)

Anmelder

Jeg udfylder denne formular som*

Kontaktperson*

Telefonnummer*

Firma

Adresse*

Postnummer*

By*

Email adresse*

Anlæg (hvor er den installeret)

Kontaktperson*

Telefonnummer*

Adresse*

Postnummer*

By*

Email adresse*

Installatør (hvis installatør er den samme som anmelder, skal denne ikke udfyldes)

Firmanavn

Adresse

Postnummer

By

Kontaktperson

Telefonnummer

Email adresse


Udfyld venligst nedenstående informationer:

Problembeskrivelse*

AquaClean model*

Serienummer (f.eks. AX1612EU123456)

Installationsdato*

Kontakt ved Geberit

Når du trykker send, modtager du en kvittering i din indbakke. Hvis du ikke modtager denne kvittering, er din henvendelse ikke modtaget hos os. Hvis det er tilfældet, tjek da venligst det indtastede og forsøg igen.

Hvis din henvendelse ender i et servicebesøg, og fejlen ikke skyldes produktfejl, vil besøget blive faktureret.