FAQ Geberit Home App
Har du spørgsmål til Geberit Home App? Find svar på de mest stillede spørgsmål her.
Vil du have mere information eller personlig hjælp, så er vores kundeservice klar til at hjælpe på mail eller telefon.
Spørgsmål relateret til Geberit AquaClean
Hvad er Geberit Home App?
Geberit Home er en app fra Geberit til din smartphone. Geberit Home App giver dig digital adgang til forskellige Geberit produkter på badeværelset, hvor du kan styre dem, konfigurere og vedligeholde. App'en er gratis.
Hvad er fordelene ved Geberit Home App?
- Styr nemt dine produkter på din smartphone
- Brug din smartphone som fjernbetjening til Geberit AquaClean douchetoiletter
- Læs brugermanualen på din skærm
- Få adgang til service og kontaktinformationer
- Få adgang til information om rengøring og vedligehold
- Igangsæt vedligehold via app'en
- Kør softwareopdateringer
Hvor kan jeg downloade Geberit Home App?
Geberit Home app kan downloades gratis til Android og iOS:
Geberit Home i Apple App Store
Geberit Home i Google Play Store

Hvilke produkter understøtter Geberit Home App?
De Geberit produkter, der på nuværende tidspunkt understøttes af Geberit Home App, kan ses der, hvor du downloader app'en.
Hvordan forbinder jeg mit produkt til Geberit Home App?
Via Bluetooth® 1). Aktivér Bluetooth® på din smartphone. De næste trin kan du se i app'en.
1) Bluetooth® brand og dets logo ejes af Bluetooth SIG, Inc. og bruges med tilladelse af Geberit.
Hvorfor skal jeg tillade deling af lokalitet for at bruge Geberit Home App?
Bluetooth®1) er forbundet til de lokale services på Android-enheder gennem et ældre system. Det betyder, at Android-enheder med et ældre system kræver deling af lokalitet for at kunne bruge en app, der bruger BLE. Geberit bruger ikke lokationsdata.
1) Bluetooth® brand og logo er ejet af Bluetooth SIG, Inc. og bruges efter tilladelse af Geberit.
Hvordan sikrer Geberit sikkerhed og data?
Geberit udvikler og tilbyder digitale produkter og services i overensstemmelse med høje sikkerhedsstandarder. Derudover foretages der med jævne mellemrum en gennemgang af eksterne IT-sikkerhedsspecialister. Geberit følger EU Data Protection retningslinjerne i udviklingen og brugen af digitale produkter og services. For yderligere information se venligst databeskyttelsespolitikken for Geberit apps.
Tekniske spørgsmål og information om Geberit Home app
Hvilke funktioner kan jeg styre på Geberit AquaClean douchetoiletter med min Geberit Home App?
- Styr funktionerne på Geberit AquaClean douchetoilettet
- Lav produktindstillinger
- Ændre personlige indstillinger
- Se brugermanual
- Igangsæt vedligeholdelse (f.eks. afkalkning, udskiftning af filtre)
- Se funktionsvideoer (f.eks. om afkalkning)
- Læs vedligehold- og rengøringsinstruktioner
- Registrér dit douchetoilet for udvidet garanti
- Find service og kontaktinformation
- Brug Geberit AquaClean fjernstyring
Jeg har allerede intalleret Geberit AquaClean App. Kan jeg fortsat bruge den?
Nej, Geberit AquaClean App understøttes ikke længere. Brug venligst Geberit Home App fremover.
Hvad skal jeg gøre, hvis forbindelse til mit Geberit AquaClean ikke kan oprettes, er langsomt eller ustabilt - eller hvis en opdatering mislykkes?
Hvis en af disse ting skulle ske, anbefaler vi følgende:
- Afinstallér Geberit Home App fra din smartphone og genstart telefonen.
- Sluk Geberit AquaClean douchetoilettet, vent 30 sekunder og tænd det igen.
- Geninstallér Geberit Home App på din smartphone og prøv igen. Følg de forskellige trin i app'en. Hold din smartphone tæt på dit douchetoilet og hold app'en åben.
- Hvis du har brug for yderligere hjælp, så kontakt vores kundeservice.
Jeg har forbubdet mit Geberit AquaClean douchetoilet til Geberit Home App. Nu virker den fysiske fjernbetjening ikke. Hvad skal jeg gøre?
Geberit AquaClean douchetoilettet understøtter kun én aktiv Bluetooth®1) forbindelse ad gangen. Luk app'en på din telefon for at bruge den fysiske fjernbetjening igen. For mere information om den fysiske fjernbetjening se brugsvejledningen til douchetoilettet.
1) Bluetooth® brand og logo ejes af Bluetooth SIG, Inc. og bruges med tilladelse af Geberit.
Hvordan kan jeg tilgå fjernbetjeningen til mit Geberit AquaClean douchetoilet så hurtigt så muligt ved brug af Geberit Home App?
Der har været en hurtig adgang til fjernbetjeningsfunktionen til Geberit AquaClean siden version 2.4 af Geberit Home App. For at bruge den skal du blot swipe til højre på det ønskede douchetoilet på app'en på hjemmeskærmen (douchetoilettet skal være forbundet til app'en, for at det kan lade sig gøre) og derefter klikke på det blå symbol med fjernbetjening.
Hvordan bruger jeg tørrefunktionen på mit Geberit AquaClean douchetoilet uden at skulle bruge douchefunktionen igen?
På Geberit AquaClean modeller med tørrefunktion har det været muligt at genaktivere tørrefunktionen efter douchefunktionen har været brugt mindst én gang siden version 2.3 af Geberit Home App. For at gøre det skal du klikke på doucheikonet på fjernbetjeningen i app'en for at deaktivere douche. Klik herefter på “Start“ igen for at bruge tørrefunktionen.
Hvad er forskellen på enhedsindstillinger og personlige indstillinger til Geberit AquaClean douchetoiletter?
Personlige indstillinger er aktive så længe du er forbundet til enheden med app'en. Du kan finde personlige indstillinger i fjernbetjeningsdelen af app'en ved at klikke på det blå ikon under produktnavnet. Enhedsindstillingerne er aktive, når enheden styres af den fysiske fjernbetjening eller kontrolpanelet. Det kan tage et par minutter fra man bryder forbindelsen med app'en til enhedsindstillingerne slår igennem. Det kan bl.a. ses, hvis orienteringslyset ikke skifter med det samme, hvis der er valgt en anden farve lys i de personlige indstillinger end i enhedsindstillingerne.
General information om Geberit Home App